Visitkort print: Din egen stil!

Der er en masse mÃ¥der at oprette og designe dine postkort, om i en sort og hvid farve eller til de fantastiske fire farve print. Du kan ogsÃ¥ gøre det sÃ¥ simpelt som det er eller gør det sÃ¥ kreativ som muligt. Ingen vil stoppe dig at gøre din egen stil for post-kort, fordi det er dig der afgør for uanset hvilken idé du ønskede at indarbejde i dit kort… du er fri som en fugl at gøre ting pÃ¥ den mÃ¥de, du ønskede at være.

Men de fleste af klientellet ønsker at udtrykke deres postkort i en iøjnefaldende fire farve print. De tror, at jo mere livlige postkortet bliver jo flere kunder vil være opmærksomme på det og give efterretning til postkortet. Men spørgsmålet er, hvis du er lige begyndt at bruge en fire farve postkort hvad vil være det bedste design til at anvende? En fælles spørgsmål for en nybegynder, der ønskede at bringe bedste frem i hans fire farve postkort.

Før udviklingen af mønstret af postkortet spørger dig selv hvad er dette postkort beregnet til? Er det en ordreformular, mini-pressemeddelelse eller en generel erklæring af mine produkter og/eller tjenester? Gøre dit postkort på en måde, som vil påvirke læseren til at handle. Sørg for, at hvis dit postkort er en form for bestilling eller landmåling, holde det simpelt fordi for meget tekst kan være forvirrende, hvilket kan forårsage læseren til at miste interessen.

Når du vælger en skrifttype Sørg for du bruger mindst 10pt tekst. En sans-serif skrifttype (Arial, Tahoma, Verdana) er bedst egnet til mindre skriftstørrelse, fordi det har en renere skarpere udseende. Ifølge de seneste marketing forskning er det bevist, at fuld farve postkort er mere effektive end postkort trykt i en eller to farver. De visuelle stikord i fuld farve print fange opmærksomhed af læseren. En anden overvejelse, når designe dit brugerdefinerede trykt postkort er, hvilken type af karton, du vil bruge: overtrukket eller belagt. Bestrøget karton vil udtrykke din besked på dit postkort mere levende, da bestanden tilbyder en glat skinnende finish tilføjer også dets holdbarhed.

At vælge din egen stil af fire farve postkort er let, hvis du skal overveje følgende tip foreslået nedenfor:

Forudbetalte returportoen.

Pre adresserede returadresse på kortet eller en pre adresseret konvolut.

Farve. Neon-lyse papir, fortrykt papir eller foto-postkort tiltrække opmærksomhed.

Masser af plads til at udfylde navne og adresser og let at læse store type.

Check-bokse, der giver modtageren til hurtigt at fylde ud bestillingssedler eller undersøgelser.

Incitamenter såsom gratis gaver eller tegninger til præmier til at lokke modtagerne til at returnere undersøgelser eller andre typer af svar kort.

Omfatte din postadresse, telefonnummer eller andre alternative kontaktoplysninger på kortet.

Gentag nogen særlig marketing besked, der er fundet i ledsager marketing materialer.

Opfordringer til handling. Altid fortælle modtageren hvad de skal gøre med kortet – “Udfylde det & drop det med posten” kan synes indlysende, men sige det alligevel.

Jeg er enig i at en stor leder kort er altid plukket op, husket og vil skille sig ud på ethvert skrivebord. Stor postkort design vil altid blive bemærket i mailen. Så næste gang du besluttede at lave dine egne postkort, prøv at være meget smart!

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *