Øge dit salg ved at give det væk

—Skiller sig ud over publikum ved at give væk din bedste Information

Hvad gør dig bedre end dine konkurrenter? Lad mig give dig et vink, det er ikke fordi du er mindre dyre end dine konkurrenter eller på grund af din store kundeservice. Når du begynde at give væk din service, dine ideer, vil du se dit salg skyrocket.

Forbrugerne har valg. De har faktisk fået flere valgmuligheder i dag end nogensinde før. Og det tager kun et par klik med musen at blive overbelastet med indstillinger.

Betragtning af, at konkurrencen er på et all-time high, hvad kan du gøre for at skille sig ud? De fleste virksomheder har nogen ligesom dem på bogstaveligt talt hvert gadehjørne. Så hvordan du bemærket? Bare antage, at du står i en menneskemængde. Alle er i samme højde, iført det samme tøj, og har den samme hudfarve. Det er hvad de fleste virksomheder gør. De ser ligesom alle andre.

Så hvordan du blive bemærket? Der er mange ting, der bør gøres. Mange af konsulenterne, der taler om at komme med en autentisk mærke, crafting din positionering sætning eller en entydig værdi, at vælge rigtige pletskud marked og levere din besked effektivt. Men jeg vil gerne foreslå noget andet at overveje.

Hvordan kan du give mere værdi end din konkurrence, under forudsætning af at dine produkter og tjenester er ens?

Så hvordan du lade alle vide, at du har noget virkelig anderledes?

Hvordan bliver du en pålidelig og troværdig ressource og ikke bare en anden leverandør?

Svaret er med oplysninger. Du har fået det. Alt du skal gøre er at pakke det og dele det. Bare se på antallet af folk, der surfer på internettet. Hvad leder de efter? Oplysninger.

Jeg taler ikke om bare nogen oplysninger. Jeg henviser til oplysninger, som vil være værdifuld og gavnlig til dine kundeemner og kunder. Begynde at fortælle alle, hvordan hvis de gør XYZ vil øge deres forretning, deres job vil være lettere. Give dem nogle virkelige kød, som kan hjælpe dem, ikke bare skimme over toppen, fordi du er bange for, at du vil give væk alle hvad du sælger.

—Spild din slik på gulvet — Give væk nøgleoplysninger, hjælpe din kunde få oplysninger

Jeg har hørt andre salg undervisere siger “ikke spilde din slik på gulvet i lobbyen.” Hvad de taler om er frygten for, at uddeling alle din viden betyder, at du ikke længere er nødvendige. De tror du har hovedsagelig spildt alle godbidder så hvorfor skulle nogen ansætte dig? Jeg tror bare modsat, at hvis vi ændrer vores tilgang fra sælger til at give oplysninger og hjælpende, du pludselig blevet en nødvendig del af dine kundebehov. De er sultne for oplysninger.

Oplysninger, der fortæller dem, hvordan man kan lave deres største problemer. De har brug for disse oplysninger for at afgøre, hvad er den bedste tilgang til løsning af deres problem. Og de vil se på dem, der giver den nødvendige hjælp som en betroet partner og ressource.

Den bedste salgsproces kræver, at du først bygge rapport med klienten; jo er jeg sikker på du har hørt sætningen, at folk køber fra mennesker, de kender og har tillid til, ikke fra sælgere. Når de kender dig og stole på dig, så må de vide, at hvad du tilbyder, vil løse deres problem, og endelig at du er troværdige og troværdige. Alt dette er en del af “bygning rapport.” Du er også der at hjælpe på nogen måde du kan. Sælger skal være virkelig en dæmper.

Så ved at give oplysninger du oprette rapport, troværdighed, og bevise, at du ønsker at hjælpe, ikke tilbageholde oplysninger, indtil kontant er afskallede ud. Du er virkelig at hjælpe.

—Give væk så meget Information at så mange som du kan på én gang

Lad os tale lidt om din markedsføring indsats. Har du altid sendt ud dine direkte markedsføring (e-mails, breve, uanset hvad) med et mål om at sælge noget? Hvad ville der ske hvis du sendte dem til at reklamere for at du giver væk alt dette gratis information? Få alle til at deltage i et seminar om, hvordan man… [uanset]

Jeg kan fortælle dem af erfaring, både min egen og de af de klienter, der har fulgt denne procedure, at din direct mail svar satser vil stige et sted omkring 10 gange. Sørg for at give dem nogle rigtig kødfulde idéer til forbedring af hvad det er, er at tigge om under seminaret. Du er bare blevet “ekspert” i branchen, i dit geografiske område, dit community. Du vil være den første person alle vender sig mod søger hjælp, rådgivning, and… at købe fra.

—Du vil også have vist din værdi til en stuen fuld af folk i den tid, du normalt ville have brugt i en one-on-one salgstale.

Den går slags denne måde for min salgs træning og coaching:

Jeg sender ud af 1.000 postkort reklame min næste “Double din Business i uger” seminar.

Der vil være 50-60 telefonopkald (omkring 5 + % Svar Vurder, hvor før uddeling information ville det være 0,5% eller derunder).

Jeg vil ende med 25-30 varme organer i sæderne.

10-15 vil faktisk melde sig nemlig den næste salgs træning.

Også, jeg vil have en liste over de 50-60 mennesker, kaldes der er på min “kvalificerede kundeemner” liste der er interesseret i min igangværende nyttige nyhedsbreve (flere oplysninger giveaway), og inden for 3-6 måneder vil mange af dem enten kalde mig for at deltage i en senere session , eller sende mig henvisninger. Og jeg har gjort det i den tid det ville tage for at foretage et salg opkald.

Der er masser af måder at give væk, eller endda opkræve et mindre beløb for disse oplysninger. Offentlige seminarer, hvidbøger på dit websted, e-mail-nyhedsbreve, kammer begivenheder (tilbud om at være taler ved en chamber event, eller være vært for en gratis uddannelse, sende hele salen en e-mail til at køre dem til din hjemmeside for oplysninger eller ringe til dig for at sende oplysningerne) , en elektronisk fil, en CD mulighederne er uendelige. Du behøver ikke at holde sig til blot én måde at kommunikere det. Centrale her er at bruge information som lokkemad for dem at kontakte dig, give dig deres kontaktoplysninger, og for dem at virkelig ønsker mere fra dig, meget mere. Fors¯g ikke at sælge dem, de vil være slukket. Være den hjælper, der er i efterspørgslen.

Hvis du har en kompleks eller high-cost produkt eller service, har mange virksomheder havde succes ved at tilbyde indledende seminarer, webinarer og teleseminars. Det giver mulighed for din potentielle købere til at tage en prøvetur, før der indgås for at købe. De kan afgøre, om din tilgang og værdier er lignende til deres.

Ved at fastlægge og levere oplysningerne vil din købere, bliver du mere værdifuld og du vil skille sig ud blandt dine konkurrenter. Selvfølgelig, har du for at sikre, at dit indhold er relevant og objektivt. Ønsker ingen at læse eller lytte til en reklame pitch, men de ønsker indsigtsfulde oplysninger, der gør deres liv lettere eller bedre.

Lad os se på nogle eksempler:

Hvis du giver personalemæssige tjenester, kan du sammensætte oplysninger om “Fem fejl til undgå når leje,” eller “10 Interview Tips til at lære hvad din Job kandidater vil ikke fortælle dig”, eller “nu du har ansat dem… Hvordan til at fastholde medarbejdere uden at sprænge dit Budget.”

Pant selskab, du kan tilbyde en hvidbog eller seminar om “Hvordan man får de laveste renter,” “How to Fix op dit hus for bedste videresælge”. Du kan endda partner med en lokal ejendomsmægler til at fælles seminarer, der vil hjælpe jer begge.

Massageterapi: tilbyde oplysninger hvor du taler om de største problemer, en person kan opleve, ryg og krop smerter, muskelsmerter og hvordan man kan fjerne dem. Det kunne omfatte massage, nogle teknikker, der måske din personlige partner kunne gøre for dig.

Vær ikke bange for, at du uddeling dine tjenester; Dette gør dig synlig, og den EXPERT, at de vil henvende sig til. Jeg ser på det på denne måde: der er altid dem i dit publikum, der vil aldrig købe dine tjenester. De er her for at få den gratis information. Hvad så? Er du her for at hjælpe alle? Det faktiske salg får du vil altid være en forholdsvis fast procentdel af dem du taler med, uanset om det er 10% eller 50%. Hvis din salg udgjorde 10% i en one-on-one, vil det være meget højere i stuen fuld af folk, siden du nu betragtes som en ekspert, ikke en sælger. Og du talt lige med en stuen fuld i den tid, du normalt gør et salg opkald til én person.

—Alt øger, Marketing kundeemner og salg lukker

Alt øger, markedsføring reaktion vil øge, dine salg tæt priser vil stige, og ovenpå de taler til 20-30 mennesker på én gang.

Hvad ville der ske, hvis du holdt op med at gå dør til dør, taler til one-on-one, og begyndte at få 20-30 mennesker komme til dig hver uge eller hver måned?

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *